Δήμος Λαρισαίων: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στη συμβολή Ηρ. Πολυτεχνείου και Φαρσάλων

Αποκαταστάθηκε νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας, από συνεργεία και κλιμάκιο των Υπηρεσιών του Δήμου, η βλάβη που είχε προκληθεί στους φωτεινούς σηματοδότες στη συμβολή των οδών Ηρ. Πολυτεχνείου, Παναγούλη και Φαρσάλων.

Αυτή την ώρα, η διέλευση των οχημάτων γίνεται κανονικά, με τους φωτεινούς σηματοδότες να βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.

Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη προήλθε από τροχαίο ατύχημα, όταν ΙΧ όχημα φέρεται να προσέκρουσε σε έναν από τους φωτεινούς σηματοδότες, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας ολόκληρο το σύστημα σήμανσης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ