Λάρισα: Στην κεντρική πλατεία με τα τρακτέρ τους οι αγρότες άλλη μία φορά – Μήνυμα αγώνα (ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ)

Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην Κεντρική Πλατεία της Λάρισας το αγροτικό συλλαλητήριο που διοργάνωσε η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας (ΕΟΑΣΝΛ), στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων.

Αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι από διάφορες περιοχές του νομού έδωσαν το «παρών» στη συγκέντρωση, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας και ζητώντας άμεσες λύσεις από την κυβέρνηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ