Με την συζήτηση σχετικά με το Παζάρι 2026 να έχει φουντώσει τις τελευταίες μέρες, τόσο σε επίπεδο Δήμου, αλλά και μέσα από τα social media, είναι πολλές οι απόψεις που ακούγονται.
Ο τρόπος λειτουργίας, η δημοπρασία, τα έσοδα και τα έξοδα, έχουν τεθεί επί τάπητος και απ’ ότι φαίνεται μέχρι τον Σεπτέμβριο έχουμε να δούμε και να διαβάσουμε πολλά ακόμα.
Την δική του άποψη για το θέμα, θέλησε να μοιραστεί μέσω της σελίδας του στο facebook και ο πρώην Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Κωνσταντίνος Τζανακούλης.
Δείτε τι έγραψε:




























