Απώλειες για την Blueground στις ΗΠΑ και κέρδη στην Αθήνα

303

Το «σοκ» των πρώτων μηνών του lockdown φιλοδοξεί να αφήσει πίσω της η Blueground η οποία, όπως και ο υπόλοιπος κλάδος του real estate και του εταιρικού τουρισμού, κατέγραψε απώλειες εξαιτίας της πανδημίας. 

Η μείωση της ζήτησης για τις υπηρεσίες της, αντικείμενο της οποίας είναι η μίσθωση και διαχείριση υφιστάμενων κατοικιών, ειδικά στην αγορά της Αμερικής, οδήγησε σε μείωση του αριθμού των διαμερισμάτων που διαχειρίζεται σήμερα από 3.500 παγκοσμίως στα περίπου 3.300. Αντίθετη είναι η εικόνα στην αγορά της Αθήνας, όπου σήμερα η Blueground διαχειρίζεται περίπου 720 ακίνητα από 700 πριν από την κρίση του κορωνοϊού, παρατηρώντας αυξημένη ζήτηση σε διάφορες περιοχές, όπως σε Γλυφάδα, Ελληνικό, Κηφισιά, Αμπελοκήπους, ιστορικό κέντρο, Χαλάνδρι, Κολωνάκι κ.α.

«Πράγματι στις αρχές του χρόνου ήμασταν κοντά στα 3.500 διαμερίσματα παγκοσμίως. Σήμερα, είμαστε περίπου στα 3.300 ακίνητα και στόχος μας είναι να φτάσουμε πάλι τα 3.500 διαμερίσματα μέσα στους επόμενους μήνες. Προφανώς, η παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει προκαλέσει η εξάπλωση του κορωνοϊού, ιδιαίτερα στους κλάδους του real estate και του εταιρικού τουρισμού, οδήγησε σε μία παροδική μείωση της ζήτησης για τις υπηρεσίες μας, ειδικά στις πόλεις της Αμερικής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειώσουμε τον αριθμό των διαμερισμάτων μας αλλά και να επαναξιολογήσουμε αρκετά από τα ακίνητά μας σε παγκόσμιο επίπεδο», αναφέρει στην «Κ» η Βάλια Μαρουγιάννη, γενική διευθύντρια της Blueground στην Ελλάδα. 

Υπενθυμίζεται ότι στην Αμερική, η εταιρεία έχει παρουσία σε 7 πόλεις, και πιο συγκεκριμένα σε Νέα Υόρκη, Λος Αντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Ουάσιγκτον, Σικάγο, Βοστώνη και Σιάτλ. Οσον αφορά τις υπηρεσίες της Blueground στην Αθήνα, η κ. Μαρουγιάννη επεσήμανε πως «ο βασικός λόγος που επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας είναι ότι μετά το αρχικό σοκ των πρώτων μηνών του lockdown, παρατηρήσαμε αύξηση της ζήτησης για τα διαμερίσματά μας. 

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως ένα μέρος της αύξησης ήρθε από Ελληνες και ξένους που ζουν στο εξωτερικό και μπορούν πλέον να δουλέψουν από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Γι’ αυτούς η Αθήνα είναι μία πόλη σχετικά οικονομική και πολύ πιο ασφαλής σε σύγκριση με άλλες». Αντίθετα με την Blueground, άλλες πλατφόρμες ενοικίασης καταλυμάτων, όπως η Airbnb, περιόρισαν σημαντικά τη δραστηριότητά τους στην Αθήνα λόγω και της καθίζησης του τουρισμού. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Κ» (30/8), υπολογίζεται ότι πάνω από 3.000 αγγελίες ενοικίασης διαμερισμάτων στο κέντρο της Αθήνας έχουν «κατέβει» από τις ψηφιακές πλατφόρμες βραχυχρόνιων μισθώσεων, όπως η Airbnb, κατά τη διάρκεια του τελευταίου 12μήνου. «Τo μεγαλύτερο μέρος αυτών των διαμερισμάτων προορίζεται για διαμονή μερικών ημερών και βρίσκονται σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος. Φέτος, επισκέφθηκαν πολύ λιγότεροι τουρίστες την Αθήνα, συνεπώς η έλλειψη ζήτησης οδήγησε πολλούς ιδιοκτήτες να αποσύρουν τα ακίνητά τους από την πλατφόρμα του Airbnb», αναφέρει η κ. Μαρουγιάννη. 

Βασικό, λοιπόν, πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι η Blueground υπενοικιάζει τα διαμερίσματά της για μεσοπρόθεσμο ή μεγάλο χρονικό διάστημα (μπορεί να ξεπεράσει τα 3 χρόνια) σε μία περίοδο, μάλιστα, που αρκετοί ιδιοκτήτες επιστρέφουν στη μακροχρόνια ενοικίαση. Παρότι η πανδημία «πάγωσε» τα σχέδιά της για επέκταση σε άλλες πόλεις, η νεοφυής εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της. «Πράγματι, η πανδημία μας υποχρέωσε σε αναπροσαρμογή των πλάνων περαιτέρω επέκτασής μας, όσον αφορά τον χρονικό ορίζοντα του 2023. Ωστόσο, ο στόχος να έχουμε παρουσία σε 50 πόλεις με 50.000 διαμερίσματα εξακολουθεί να ισχύει. Ο χρονικός ορίζοντας θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της πανδημίας και των ανάλογων μέτρων που θα λάβουν οι κατά τόπους κυβερνήσεις και επιχειρήσεις», καταλήγει. 

Πηγή: kathimerini.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ