Εκπτώσεις μέχρι και 70% στα καταστήματα – «Θα είναι η χαρά του καταναλωτή»

274

Πρεμιέρα, με προσφορές κι εκπτώσεις έως και 70% ετοιμάζονται να κάνουν σήμερα τα εμπορικά καταστήματα.

Στις αποθήκες τους υπάρχει άφθονο χειμερινό στοκ εμπορευμάτων, ενώ την ίδια στιγμή χρειάζονται ρευστότητα για τις παραγγελίες της ανοιξιάτικης σεζόν.  Κι όλα αυτά, όταν ο κίνδυνος για ένα νέο lockdown,  είναι ακόμα ορατός.

Μετά από δύο σχεδόν μήνες που τα ρολά παρέμεναν κλειστά, και με εξαίρεση τις 15 ημέρες των εορτών, «το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων, λόγω των χαμηλών τιμών θα αποτελέσει τη χαρά του καταναλωτή».

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς μιλώντας στο newsit.gr κι εξηγώντας ότι οι έμποροι είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε «γενναίες» εκπτώσεις, προκειμένου να εξασφαλίσουν ρευστότητα στα ταμεία τους.

Αναφέρουν, επίσης, ότι οι εκπτώσεις στην ένδυση και την υπόδηση μεοσταθμικά θα κυμαίνονται στο 30%, ωστόσο, κάποια είδη θα διατεθούν από την πρώτη κιόλας ημέρα με ποσοστό έκπτωσης πολύ μεγαλύτερο, που δεν αποκλείεται να φθάσει έως και το 70%.

«Η πρώτη ημέρα λειτουργίας των καταστημάτων θα είναι διερευνητική» αναφέρει εκπρόσωπος του εμπορικού κόσμου.  Οι χαμηλές θερμοκρασίες αποτελούν σύμμαχο των εμπόρων που θέλουν να ξεπουλήσουν το χειμερινό τους εμπόρευμα, όχι με «σκοτωμένες» τιμές, αλλά με την προοπτική του να αφήσουν κάποιο κέρδος. Από την άλλη όμως δεν παύουν να σκέφτονται το ενδεχόμενο ενός νέου lockdown, κριτήριο που θα καθορίσει και την πολιτική τιμών κατά την εκπτωτική περίοδο.

Το εορταστικό 15νθήμερο που τα καταστήματα λειτούργησαν με click away, αποδείχθηκε ελάχιστος χρόνος για τους εμπόρους, που αναγκάστηκαν να ξαναβάλουν στις αποθήκες τους τα εμπορεύματά τους μέχρι το επόμενο άνοιγμα, τη σημερινή δηλαδή ημέρα.  Γι’ αυτό και ο τζίρος των φετινών Χριστουγέννων ήταν πολύ περιορισμένος, καθώς κυμάνθηκε στο 1,5 δισ. ευρώ, όταν ο αντίστοιχος περσινός άγγιζε τα 3,5 δισ. ευρώ.

«Ο καταναλωτής, που εδώ και δυόμισι μήνες βρίσκεται σε καραντίνα, έχει ανάγκη να βελτιώσει τη διάθεσή του κι εμείς είμαστε εδώ για να του το προσφέρουμε» αναφέρει ιδιοκτήτης αλυσίδας μικρών καταστημάτων με είδη ρουχισμού. Ο ίδιος εξηγεί ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αναπληρώσουν το αίσθημα μίας μεγάλης μερίδας καταναλωτών που γι’ αυτούς το shopping είναι η ψυχοθεραπεία τους.  Αναφέρει επίσης, ότι κεφάλαια προς κατανάλωση υπάρχουν, καθώς όπως απέδειξε πρόσφατη έρευνα, οι τραπεζικές καταθέσεις από ιδιώτες έχουν αυξηθεί.

Το μεγάλο στοίχημα για τους εμπόρους θα κερδηθεί, όταν δουν τους τζίρους των καταστημάτων τους να αυξάνονται , κυρίως όμως, προτού βρεθούν αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο ενός νέου λουκέτου, που ίσως για κάποιους να αποτελέσει και τη χαριστική βολή.

Πηγή: newsit.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here