Η ομορφιά της απλότητας

12

Το νέο MX-30 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Mazda και είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ευρώπη, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στην Ελλάδα στα μέσα Οκτωβρίου 2020.

Η σχεδίαση του νέου Mazda MX-30 εκφράζει την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo – μία ξεκάθαρη οπτική που αντανακλά την ομορφιά της απλότητας χωρίς καθόλου περιττά στοιχεία. Τα πλαίσια των τζαμιών μπορούν να διακοσμηθούν είτε με μαύρη είτε με ασημί μεταλλική βαφή διαφορετική από το χρώμα του αμαξώματος. Η οροφή είναι σε μαύρη απόχρωση ώστε να τονίζει τη ρευστότητα των στοιχείων του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν μηχανισμό όπου με ένα άγγιγμα αναδιπλώνει την πλάτη και μετακινεί ταυτόχρονα ολόκληρο το κάθισμα προς τα εμπρός, προσφέροντας έτσι άνετη είσοδο και έξοδο των επιβατών από τις πίσω θέσεις. Η εμπρός ανάρτηση McPherson και η πίσω αντιστρεπτική δοκός έχουν τροποποιηθεί ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή και άμεση μετάδοση των μηνυμάτων από τον δρόμο στον οδηγό.

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 366 λίτρα, χωρίς το ηχοσύστημα της Bose, ενώ μπορεί να φτάσει τα 1.171 λίτρα.

Η κίνηση είναι στους εμπρός τροχούς με μέγιστη ισχύ τα 105 kW/143 hp και μέγιστη ροπή 265 Nm. H κατανάλωση είναι 19 KWh/100 km (WLTP συνδυασμένη). Το MX-30 επιτυγχάνει αυτονομία της τάξεως των 200 χλμ. (WLTP συνδυασμένη), ενώ στην πόλη μπορεί να αγγίξει και τα 260 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας e-Skyactiv παρέχει μέσω του ηχοσυστήματος ακουστική αναπαραγωγή, που επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει το ποσοστό ροπής του κινητήρα για ακριβή έλεγχο της ταχύτητας. Το ηλεκτρικό σύστημα G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να βελτιώσει τις επιδόσεις του σασί, ρυθμίζοντας τη ροπή του ώστε να βελτιστοποιήσει την κατανομή της, μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών, για ιδανικό επίπεδο πρόσφυσης και σταθερότητας.

Δύο είναι οι επιλογές φόρτισης: στάνταρ με παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος, ή ταχεία με παροχή συνεχούς ρεύματος (DC). Η φόρτιση μέσω παροχής με συνεχές ρεύμα είναι σχεδιασμένη ώστε να πληροί τις προδιαγραφές συστήματος 125A Combo, ενώ η φόρτιση μέσω παροχής εναλλασσόμενου μπορεί να υποστηρίξει ισχύ έως 6,6KW.

Η διευρυμένη γκάμα των τεχνολογιών i-Activsense περιλαμβάνει πλέον δύο νέα συστήματα: Το σύστημα έξυπνης υποστήριξης πέδησης (Smart Brake Support – SBS) με τη λειτουργία Turn-Across Traffic, και το σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας με Road Assist και έλεγχο τυφλών σημείων (Blind Spot Assist).

Πηγή: kathimerini.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here