Κέλλας: Επενδύουμε στην οδική παιδεία, αναβαθμίζουμε την περίθαλψη μετά το ατύχημα

40

Στο σημαντικό έργο της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, με στόχο την εναρμόνιση των τεσσάρων πεδίων, που συνθέτουν τον τομέα της Οδικής Ασφάλειας, ήτοι, της νομοθεσίας και αστυνόμευσης, της οδικής παιδείας, των υποδομών και της ιατρικής φροντίδας και περίθαλψης μετά το ατύχημα, αναφέρθηκε ο αν. Γραμματέας της Κ.Ο της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, στη διαδικτυακή ημερίδα με θέμα «Μηδενικά ατυχήματα: Ο δρόμος της υλοποίησης», που διοργάνωσε η “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής επισήμανε πως προετοιμάζεται από την κυβέρνηση η λειτουργία δομής, στην κορυφή της οποίας θα βρίσκεται διυπουργική επιτροπή, που θα διασφαλίζει την ενότητα των διασταυρούμενων δημοσίων πολιτικών οδικής ασφάλειας, επί τη βάσει σχεδίου στόχων και αξιολόγησης αποτελεσμάτων.
Συγχρόνως, αναφέρθηκε στη διδασκαλία του μαθήματος οδικής ασφάλειας στα σχολεία, ενώ τόνισε πως είναι απαραίτητες η δημιουργία υποδομών σε όλη την επικράτεια, η ενίσχυση των μεταφορικών μέσων του ΕΚΑΒ και η σύσταση, σε κάθε περιφερειακή ενότητα, ομάδων ψυχολογικής υποστήριξης των θυμάτων τροχαίων και των οικογενειών τους.
Ο αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ υπογράμμισε, ακόμη, πως η ενότητα των πολιτικών οδικής ασφάλειας επιβάλει τη συμπερίληψη της νομοθεσίας σε έναν νόμο, προκειμένου να μην υπάρχει διασπορά διατάξεων και να είναι συνεκτικότερη η στρατηγική μείωσης των δυστυχημάτων στη μακροχρόνια περίοδο.
Απαντώντας σε ερωτήσεις εκπροσώπων τοπικών φορέων που συμμετείχαν στη διαδικτυακή συζήτηση, ο κ. Κέλλας αναφέρθηκε στην ανάγκη ανακατασκευής και συντήρησης των επαρχιακών δρόμων της χώρας.
Συγκεκριμένα, τόνισε ότι η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για την ανακατασκευή και συντήρηση όλων των κεντρικών οδικών αξόνων που διασχίζουν τους νομούς και διασυνδέουν τις κωμοπόλεις και χωριά με τις πρωτεύουσες των νομών, φτάνοντας προοδευτικά ακόμη και στα πιο απόμακρες περιοχές, αναλόγως, ωστόσο, του δημοσιονομικού χώρου και των πόρων, που έχουν στη διάθεσή τους η κεντρική κυβέρνηση και οι περιφέρειες.
Σχετικά με τα εκκρεμή έργα που αφορούν τους οδικούς άξονες Λάρισας-Φαρσάλων και Λάρισας-Ελασσόνας-Κοζάνης, ο πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής παρουσίασε αναλυτικά τις πρωτοβουλίες που έχει λάβει προκειμένου να ολοκληρωθούν τα σημαντικά αυτά έργα.
Όσον αφορά στη λειτουργία της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, ο κ. Κέλλας δήλωσε ικανοποιημένος “για την παραγωγική χρονιά, καθώς συνέβαλε αποφασιστικά στην τροποποίηση των διατάξεων για τα θανατηφόρα τροχαία και στην αναθεώρηση του καθεστώτος διδασκαλίας της οδικής παιδείας”.
Εξήρε δε, το προσωπικό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδίου «Προσέχω», δια του οποίου οι πολιτικές, που αφορούν την οδική ασφάλεια, εντάσσονται μεταξύ των κύριων προτεραιοτήτων της εκάστοτε κυβέρνησης, ενώ χαιρέτησε την άριστη συνεργασία της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την Επιτροπή.
Τέλος, ο Λαρισαίος πολιτικός συνεχάρη την εταιρεία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” για την υποδειγματική διοργάνωση της διαδικτυακής ημερίδας και ειδικότερα τον κ. Γκατσώνη και την κα. Μυλωνά, για το σύνολο των δράσεών τους στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here