Λάρισα: Ο 26χρονος που έβγαλε στην αγορά δουλειά μισού αιώνα!

857

Χρειάστηκαν 51 χρόνια και ένας δημιουργικός νέος για να περάσουν τα αμύγδαλα της οικογένειας Αλεξανδρή από την παραγωγή στη μεταποίηση και στην τυποποίησή τους. Η καλλιέργειά τους ξεκίνησε το 1970 στη Λάρισα και το 2021 το προϊόν βγήκε στα ράφια των καταστημάτων.

Ο Γιώργος Αλεξανδρής, τρίτη γενιά της οικογένειας, ήταν εκείνος που αναζήτησε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να δώσει προστιθέμενη αξία στο προϊόν του. “Προέρχομαι από αγροτική οικογένεια, καθώς ο παππούς μου ήταν αγρότης. Καλλιεργούσε αμύγδαλα από το 1970. Έπειτα πέρασαν στον πατέρα μου, ενώ σιγά σιγά μπήκα και εγώ στο επάγγελμα γιατί το αγαπώ. Ακόμα θυμάμαι να μαζεύω τα αμύγδαλα που έπεφταν από τα δέντρα και να περνώ πολύ χρόνο στα κτήματα” αναφέρει στην εφημερίδα “Ύπαιθρος” ypaithros.gr ο Γιώργος Αλεξανδρής

Από μικρή ηλικία, ο ίδιος είχε αποφασίσει ότι θα ακολουθήσει γεωπονική κατεύθυνση, όπως και έκανε. Τελειώνοντας τη γεωπονία στο Τμήμα Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος στο Βόλο, ξεκίνησε να σκέφτεται πως μπορεί να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα την παραγωγή αμυγδάλων.

Όπως εξηγεί ο 26χρονος ”μέχρι και εκείνη τη στιγμή, η οικογένεια μου δεν είχε ασχοληθεί με τη μεταποίηση, οπότε άνοιξα αυτό το καινούργιο κεφάλαιο. Όλο αυτό ξεκίνησε όταν ήμουν στο 5ο έτος της σχολής. Σκεφτόμουν, δηλαδή, την εξέλιξη της επιχείρησης”.

“Μόλις πήρα το πτυχίο μου, άρχισα να σχεδιάζω από που μπορώ να ξεκινήσω, να φτιάξω το logo και να βρω το κατάλληλο brand name για το προϊόν μου. Με τη βοήθεια φίλων μου, έφτιαξα το logo. Επίσης, βρήκα τη συσκευασία, η οποία είναι premium και ανοιγοκλείνει με zip για να παραμένει φρέσκο το προϊόν για αρκετά μεγάλο διάστημα, ενώ έχει και παράθυρο για να φαίνεται μέσα το προϊόν.”

Για την πώληση του προϊόντος του, ο Γιώργος ξεκίνησε να επισκέπτεται καταστήματα της Λάρισας για να το συστήσει.

Από τις αρχές του 2021, ο ίδιος έχει καταφέρει να αποκτήσει ένα δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων στη Λάρισα, στην Αθήνα και σε περιοχές όπως η Δημητσάνα.

”Από τότε που δημιούργησα τη συσκευασία, έπαιρνα τα προϊόντα και πήγαινα πόρτα – πόρτα σε μίνι μάρκετ, σε ντελικατέσεν, σε μπακάλικα αλλά και σε κρεοπωλεία, τα οποία διέθεταν και άλλα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο, βρήκα καταστήματα που στηρίζουν το προϊόν και παρόλο που έχουν δοκιμάσει και άλλα αντίστοιχα προϊόντα αμυγδάλου, επιμένουν στο δικό μου για την ποιότητα. Επίσης, με προσέγγισε μια εταιρεία τροφίμων και με αυτό τον τρόπο κατάφερα να προωθήσω τα προϊόντα μου και σε καταστήματα στην Αθήνα, ενώ μέσω γνωστών δίνω προϊόντα και στη Δημητσάνα. Στόχος μου είναι να επεκταθώ σε όσες περισσότερες πόλεις της Ελλάδας μπορώ”.

Βικτωρία Αποστολοπούλου, ypaithros.gr

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ