Ο Δήμος Αγιάς αναζητά «τουριστική ταυτότητα»

101

Με μια σειρά ποικίλλων δράσεων σε όλα τα επίπεδα αναμένεται να κινηθεί ο Δήμος Αγιάς, με σκοπό την προβολή του τόπου ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν. Αυτό εξάγεται ως συμπέρασμα από την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη διάρκεια του οποίου εγκρίθηκε ομόφωνα το Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής προβολής του Δήμου Αγιάς, για το έτος 2024, ο προϋπολογισμός του οποίου φτάνει τις 20.000 ευρώ. Σύμφωνα με το σχέδιο τουριστικής προβολής, το εν λόγω πρόγραμμα αποτελεί και τη συνέχεια και εξέλιξη του σχετικού προγράμματος του προηγούμενου έτους. Τονίζεται, μάλιστα, στην απόφαση του Δήμου πως συνεχίζει να προσαρμόζεται τόσο στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία όσο και στις επιπτώσεις των καταστροφικών πλημμυρών «Daniel» που έπληξαν την ευρύτερη περιοχή.

Στον Δήμο Αγιάς, μάλιστα, απαιτούνται πλέον παρεμβάσεις με τεράστια οικονομική επιβάρυνση, που όπως είναι φυσιολογικό, μειώνει στο ελάχιστο τις δομές για την προβολή, όπως σημειώνεται. Παρόλα αυτά μέσα από τις δράσεις τουριστικής προβολής οι άνθρωποι του Δήμου στοχεύουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας, στην αξιοποίηση όλων των μέσων προβολής και διαφήμισης με γνώμονα τις διεθνείς τάσεις του τουρισμού, στη δημιουργία και προώθηση της «τουριστικής ταυτότητας» του Δήμου Αγιάς και στην αξιοποίηση όλων των σύγχρονων εργαλείων τουριστικού marketing.
Σύμφωνα με το σχέδιο οι επιπλέον στόχοι για το 2024 είναι οι εξής:
1) Η ανάδειξη όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού που τον καθιστούν τουριστικό προορισμό εμπειρίας και η ανάπτυξη και προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
2) Η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας και η υλοποίηση δράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (fb, youtube, instagram, Tik-tok).
3) H αναβάθμιση του περιπατητικού τουρισμού με την ολοκλήρωση της σηματοδότησης και ψηφιοποίησης των μονοπατιών και η ανάδειξη του φυσικού κάλλους της περιοχής.
4) Η υποστήριξη σε ξεναγήσεις σχολείων και κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
5) Η σήμανση με πινακίδες ενημέρωσης πολιτών με QR code (ηλεκτρονικός οδηγός) που θα παρέχει βασικές πληροφορίες για τα συγκεκριμένα μνημεία – τοποθεσίες του Δήμου Αγιάς.
6) Η ανάδειξη τοπικών προϊόντων και τυποποίηση γεύσεων όπως το μήλο, το κάστανο, το κεράσι, το ακτινίδιο.
7) O θρησκευτικός τουρισμός με την προβολή και ανάδειξη των θρησκευτικών μνημείων σε συνδυασμό με τα εξαίρετα μνημεία αρχιτεκτονικής της περιοχής.
8) Ο αθλητικός τουρισμός, με τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων, όπως αγώνων δρόμου (running), surf, κολύμβησης, ποδηλασίας και αγώνες μηχανοκίνητων 4×4.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Για να επιτευχθούν όσο περισσότεροι στόχοι όμως, υπάρχουν και κάποιες προτεινόμενες δράσεις που πρέπει να γίνουν. Σύμφωνα με το σχέδιο αυτές είναι οι εξής:
*Η παραγωγή βίντεο-βίντεο σποτ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την τουριστική προβολή του Δήμου Αγιάς που θα έχει ως σκοπό την ανάδειξη των παραδοσιακών οικισμών, την ακτογραμμή της περιοχής σε συνδυασμό με το φυσικό περιβάλλον και τα τοπικά προϊόντα.
*Σε συνεργασία με τους επαγγελματικούς συλλόγους θα οργανωθούν μονοήμερα και διήμερα fam trips και media trips, προκειμένου οι προσκεκλημένοι να γνωρίσουν και να εξερευνήσουν άγνωστους προορισμούς του Δήμου Αγιάς με έμφαση σε σημεία ενδιαφέροντος, παραλίες, τα τοπικά προϊόντα και τα θρησκευτικά μνημεία της περιοχής.
*Επίσης, σημαντική κρίνεται η φιλοξενία καθηγητών Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από περιοχές της Ελλάδος, προκειμένου να γνωρίσουν τον φυσικό πλούτο της περιοχής και να σχεδιάσουν τη δική τους δράση στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αγιάς
*Προβλέπεται η προμήθεια διαφημιστικών ειδών, όπως: μεταλλικοί θερμοί, καρτ ποστάλ με φωτογραφίες της περιοχής, USB με φωτογραφικό υλικό και βίντεο της περιοχής, εκτύπωση χειρόγραφου χάρτη σε αντίτυπα, χάρτινες συσκευασίες για δώρα και είδη τοπικών προϊόντων και αντίγραφα αρχαιολογικών ευρημάτων.
*Στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του Δήμου Αγιάς θα πραγματοποιηθούν διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, έντυπα, περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικούς σταθμούς και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στις καταχωρήσεις ή στις διαφημίσεις αυτές θα προβάλλονται οι παραλίες, τα παραδοσιακά χωριά, οι εμπειρίες που προσφέρει ο Δήμος Αγιάς, όπως και τα ήθη και έθιμα της περιοχής.
*Δημιουργία διαφημιστικών εντύπων (φυλλάδια, χάρτες, banner) γενικού περιεχομένου, όπως π.χ. αξιοθέατα, σημεία ενδιαφέροντος, μονοπάτια πεζοπορίας, υποδομές φιλοξενίας, αλλά και ειδικού που να προβάλει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού της περιοχής, γιατί παρά το γεγονός πως έχει προχωρήσει αρκετά ο ψηφιακός τρόπος διαφήμισης (target group), υπάρχουν ηλικίες που ακόμη ενημερώνονται με τον παραδοσιακό τρόπο.
*Σε συνεργασία με γνωστή εταιρεία της Ελλάδας, προχωρούν στη διαχείριση και επικαιροποίηση της ιστοσελίδας, όπως και στον εμπλουτισμό κειμένων, στην ανανέωση των φωτογραφιών τουριστικού περιεχομένου και στη δημοσίευση όλων των εκδηλώσεων του Δήμου στο ημερολόγιο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα.
*Συμμετοχή ενεργά σε τοπικά workshops – ημερίδες, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα και εξωτερικό, με στόχο την ανταλλαγή νέων ιδεών και τη δημιουργία νέων δράσεων για τον τουρισμό.
*Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και με τους Δήμους Τεμπών και Ελασσόνας συμμετέχουν στο τουριστικό portal The Μount Olympus. Μέσα από το συγκεκριμένο portal θα αναδειχτούν τα παράλια του Ν. Λάρισας, οι Ιαματικές Πηγές στο Κόκκινο Νερό, το Κέντρο Πληροφόρησης Τεμπών, θρησκευτικοί ναοί και μοναστήρια της περιοχής.

Πηγή: eleftheria.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ