Δύο στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών Θεσσαλίας στο κύκλωμα με τα διπλώματα – Ποιες ήταν οι …ταρίφες

42

Δύο διευθυντικά στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών που υπηρετούν στη Θεσσαλία εμπλέκονται σε σοβαρή υπόθεση με κύκλωμα που χορηγούσε έναντι αμοιβής διπλώματα οδήγησης όλων των κατηγοριών.
Σύμφωνα με το ethnos.gr, η έρευνα ξεκίνησε ύστερα από καταγγελία που έγινε στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Αστυνομίας. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι ανάλογη υπόθεση είχε έρθει στο φως μετά από έρευνα των «αδιάφθορων» στη Διεύθυνση Μεταφορών στην Κέρκυρα, όπου κρατικοί υπάλληλοι έπαιρναν «φακελάκια» για διπλώματα οδήγησης. Η νέα έρευνα ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα.

Οι αστυνομικοί ξεκίνησαν να παρακολουθούν στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών, για τους οποίους υπήρχαν πληροφορίες ότι «λαδώνονταν» για να περνάνε τις εξετάσεις υποψήφιοι οδηγοί.

Οι «αδιάφθοροι» σχημάτισαν δικογραφία για εννιά άτομα, ανάμεσά τους δύο διευθυντικά στελέχη υπηρεσιών της Διεύθυνσης Μεταφορών Θεσσαλίας. Οι κατηγορούμενοι φέρονται να συμμετείχαν σε κύκλωμα που χορηγούσε παράνομα διπλώματα οδήγησης όλων των κατηγοριών και πιστοποιητικά επαγγελματικής ικανότητας και επαγγελματικής επάρκειας για οδικές μεταφορές. Η «ταρίφα» για ένα δίπλωμα ξεκινούσε από τις 2.000 ευρώ και μπορούσε να φτάσει τις 4.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία.

Στο κόλπο συμμετείχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, ιδιοκτήτες σχολών οδηγών, οι οποίοι πληρώνονταν από τους πελάτες τους και κατόπιν πλήρωναν τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης. Με τον τρόπο αυτό οι υποψήφιοι οδηγοί ήταν σίγουροι ότι θα περνούσαν τις εξετάσεις, καθώς ήταν σχεδόν απίθανο να «κοπούν» ανεξαρτήτως ικανοτήτων και επιδόσεων.

Οι «αδιάφθοροι» εκτιμούν ότι η δράση του κυκλώματος ήταν πολυετής, αν και στη δικογραφία αποτυπώνεται ένα μικρό εύρος αυτής. Όσον αφορά στον τρόπο δράσης τους, οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης έδιναν τα θέματα των εξετάσεων στις σχολές οδηγών νωρίτερα και έτσι οι «πελάτες» γνώριζαν τις απαντήσεις όταν ερχόταν η ώρα να εξεταστούν. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα.

Πηγή: thenewspaper.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here