Ο Βολιώτης που με το κινητό του συνεργείο παρέχει πλήρεις υπηρεσίες 24 ώρες το 24ωρο

322

Το βουλκανιζατέρ «Γιώργος Ζακής» που εδρεύει στην οδό Ύδρας 3 και Αθηνών στον Βόλο, είναι έτοιμο να καλύψει κάθε ανάγκη για ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός οχήματος, που δεν είναι άλλο από τα ελαστικά. Ωστόσο ο κ. Ζακής είδε το κενό που υπήρχε στην άμεση εξυπηρέτηση των οδηγών που είδαν τα ελαστικά τους να παθαίνουν ζημιά, με το κινητό συνεργείο να είναι έτοιμο 24 ώρες το 24ωρο και να προσφέρει τις απαραίτητες λύσεις.
«Το 24ωρο τμήμα που διαθέτουμε έχει πραγματικό κινητό εξωτερικό συνεργείο. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βρεθούμε σε ένα σημείο και να περάσουμε σε ένα όχημα τέσσερα ελαστικά με ζυγοστάθμιση και όλα τα παρελκόμενα, ακόμη και έξω από το σπίτι του κάθε ιδιοκτήτη οχήματος» μας αναφέρει ο κ. Ζακής, αναφέροντας ότι προχώρησε στην δημιουργία ενός τέτοιου οχήματος, βλέποντας τις ανάγκες των οδηγών να παραμένουν αρκετές.

«Ήταν η ανάγκη του 24ωρου με ένα αυτοκίνητο να έχει μείνει στον δρόμο ακόμη και με σκισμένο λάστιχο. Κανονικά, αυτό θα σήμαινε ότι το ελαστικό με ζημιά θα έπρεπε να βγει, να μεταφερθεί στο εξιδεικευμένο συνεργείο, να επισκευαστεί και στη συνέχεια να μεταφερθεί για να τοποθετηθεί στο όχημα. Αυτό με το 24ωρο κινητό συνεργείο μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σημείο, ακόμη και στην εθνική οδό ή σε ένα απομακρυσμένο σημείο του Πηλίου. Με το 24ωρο κινητό συνεργείο μπορεί όχημα σε κάθε περιοχή της Μαγνησίας να εξυπηρετηθεί, και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ένα τέτοιο όχημα με τέτοιο τρόπο φτιαγμένο για να εξυπηρετεί και να καλύπτει άμεσα κάθε ανάγκη» εξηγεί χαρακτηριστικά.

Όπως αναφέρει ο κ. Ζακής, ζημιά σε ένα ελαστικό μπορεί να προκαλέσει είτε ένα απλό καρφί ή μία λακκούβα, ή να σκιστεί σε ένα πεζοδρόμιο. «Είναι πολύ εύκολο ένα ελαστικό να πάθει ζημιά αν φύγουμε από τον άξονα του δρόμου, ή αν πατήσει κάτι.

Τα νέα οχήματα έχουν αισθητήρες βέβαια, αλλά σε παλαιότερα οχήματα δεν καταλαβαίνει συνήθως ο οδηγός άμεσα την απώλεια του αέρα και το ελαστικό μπορεί να καταστραφεί. Αν δεν έχει αισθητήρες, θα το καταλάβει κάποια στιγμή από το κούνημα του οχήματος. Είναι επικίνδυνο αν δεν το καταλάβει εγκαίρως και κινείται σε υψηλές ταχύτητες».

Από την άλλη, το 24ωρο κινητό συνεργείο παρέχει και τη δυνατότητα να γίνει ζυγοστάθμιση των ελαστικών από πλήρες σύστημα. «Εμείς στον δρόμο δεν κάνουμε ταχεία επισκευή, αλλά κανονική επισκευή ή ακόμη και αντικατάσταση του ελαστικού.

Η ζυγοστάθμιση έχει κάνει με το ζύγισμα των ελαστικών στα αντίβαρα όπως λέμε, για να μην έχουμε τρέμουλο στο τιμόνι και να έχουμε ένα ομαλό ταξίδι» σημειώνει, ενώ υπογραμμίζει ότι στο κατάστημα γίνεται ευθυγράμμιση με ένα νέο σύστημα 3D, από τα τελευταία μοντέλα που υπάρχουν στην Ευρώπη, και ήδη κατασκευάζεται και δεύτερη γραμμή ευθυγράμμισης για να μπορεί να εξυπηρετεί και μεγαλύτερα οχήματα.


Προσέχουμε και τα ελαστικά τον χειμώνα
Την ίδια στιγμή, ο Γιώργος Ζακής αναφέρει ότι το Α και το Ω στα ελαστικά είναι η πίεση του αέρα, όμως βλέπει ότι κανείς οδηγός δεν ασχολείται με αυτό το απλό όπως το χαρακτηρίζει πράγμα, κάτι που την περίοδο του χειμώνα με τις θερμοκρασίες να πέφτουν αρκετά, θα πρέπει να γίνεται επισταμένως.
«Κανένα πρατήριο καυσίμων δεν είναι υποχρεωμένο να έχει αερόμετρο, και πολλά δεν μετρούν σωστά, εξαιτίας της κακής χρήσης από τους πελάτες. Καλό είναι να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών σε ένα βουλκανιζατέρ και εκεί θα μας πουν αν αυτά είναι κατάλληλα ή όχι για να βγει ο χειμώνας. Ο τεχνικός θα πει μάλιστα αν τα ελαστικά είναι καν κατάλληλα για να χρησιμοποιούνται, γιατί υπάρχουν αυτοκίνητα με πολύ φθαρμένα ελαστικά και πολλοί δεν το ξέρουν» σημειώνει. Ο ίδιος βλέπει ότι υπάρχει η νοοτροπία ότι αν ένα αυτοκίνητο δεν κινείται πολύ δεν χρειάζεται και καινούργια ελαστικά, σημειώνοντας όμως ότι ακόμη και με ταχύτητα 30 χλμ/ώ. στο κέντρο του Βόλου μπορεί να χρειαστούν και να προκληθούν το λιγότερο υλικές ζημιές αν τα ελαστικά δεν είναι καλά.
Από την άλλη υπογραμμίζει ότι υπάρχουν και τα χιονολάστιχα, ωστόσο αυτά είναι κατάλληλα για συγκεκριμένες καταστάσεις. «Στον Βόλο δεν έχουμε τόσο ακραία καιρικά φαινόμενα. Σε άλλες περιοχές που το χιόνι είναι συνηθισμένο, όπως Φλώρινα ή Πτολεμαΐδα τότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Αν κάποιος είναι μόνιμος κάτοικος πχ Ζαγοράς μπορεί να έχει μία τετράδα ελαστικών τεσσάρων εποχών ή να έχει μία τετράδα χειμερινών και μία τετράδα θερινών ελαστικών. Η απόσβεση των χρημάτων θα γίνει σε βάθος χρόνου. Αν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με δύο τετράδες ελαστικών, σε τέσσερα χρόνια, θα έχουν «φαγωθεί» ομοιόμορφα» τονίζει ο κ. Ζακής.
Συγχρόνως και στα ελαστικά, σύμφωνα με τον ίδιο σχεδόν πάντα ισχύει το ό,τι πληρώνεις παίρνεις. «Υπάρχουν κάποιες οικονομικές εταιρείες που έχουν ελαστικά με ποιότητα τόση όση για να την εμπιστευτείς.
Εδώ παίζει ρόλο και η τεχνογνωσία του κάθε τεχνικού για να προσαρμόσει κάποια ελαστικά σε ένα όχημα, ο ιδιοκτήτης του οποίου δεν έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί ένα premium ελαστικό, και προτιμά μία δεύτερη επιλογή» καταλήγει.

Πηγή: magnesianews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ